Rapture

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Rapture

Forum dedicated to the community on the Rapture SMP Minecraft server.


3 posters

    [FIXED]Stuck on "Updating Minecraft Done" screen issue

    FatalxMistake
    FatalxMistake
    Man


    Posts : 131
    Join date : 2011-01-13
    Age : 26
    Location : NOT in my super sercet hidy hole under my house where i keep my diamonds

    [FIXED]Stuck on "Updating Minecraft Done" screen issue Empty [FIXED]Stuck on "Updating Minecraft Done" screen issue

    Post  FatalxMistake Mon Mar 14, 2011 10:16 am

    FIXED PLEASE LOCK


    Last edited by FatalxMistake on Tue Mar 15, 2011 9:39 am; edited 1 time in total
    Tariss
    Tariss
    Man


    Posts : 134
    Join date : 2011-01-13
    Age : 29
    Location : Australia

    [FIXED]Stuck on "Updating Minecraft Done" screen issue Empty Re: [FIXED]Stuck on "Updating Minecraft Done" screen issue

    Post  Tariss Mon Mar 14, 2011 3:25 pm

    I had this happen to me a while ago, but for the life of me, I can't remember what I did to fix it! >.<

    EDIT: You said you tried reinstalling? I think that's what I did, but I deleted my entire Minecraft folder first. If you do this, remember to back up your save files (if you have valuable ones, that is).
    avatar
    5730688B73F8190B
    Man


    Posts : 226
    Join date : 2011-01-13

    [FIXED]Stuck on "Updating Minecraft Done" screen issue Empty Re: [FIXED]Stuck on "Updating Minecraft Done" screen issue

    Post  5730688B73F8190B Mon Mar 14, 2011 9:57 pm

    Delete your minecraft bin folder.

    Start > Run > %appdata% > .minecraft > Delete bin

    This should re-download MC.

    Make sure you back up your saves.
    FatalxMistake
    FatalxMistake
    Man


    Posts : 131
    Join date : 2011-01-13
    Age : 26
    Location : NOT in my super sercet hidy hole under my house where i keep my diamonds

    [FIXED]Stuck on "Updating Minecraft Done" screen issue Empty Re: [FIXED]Stuck on "Updating Minecraft Done" screen issue

    Post  FatalxMistake Tue Mar 15, 2011 7:51 am

    kthx guys Smile

    Sponsored content


    [FIXED]Stuck on "Updating Minecraft Done" screen issue Empty Re: [FIXED]Stuck on "Updating Minecraft Done" screen issue

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Thu Mar 28, 2024 10:03 pm